Tagi
|
Jak się reklamują drużyny wodne? Co napisać na stronie drużyny?Harcerski-wodniacki marketingOpublikował Wiktor Wróblewski 01.03.2007 19:10 (2822 odsłon)Przyglądanie się "harcerskiemu marketingowi" jest trudne, ponieważ większość informacji wychodzących z drużyn to komunikacja wewnętrzna. Niewiele drużyn wprost artykułuje swoją misję - skierowaną w czytelnym komunikacie do rodziców czy kandydatów. Poniżej to, co udaje się znaleźć na Waszych stronach: odwołanie do historiidługość istnienia - częsty motyw połączony z słowem wytrychem "tradycja", który informuje, że to fizycznie inni ludzie zakładali drużynę, a dziś działają następni na przykład:
|
Artykuły w tej kategorii | Opublikowano | Odsłon |
Organizacja regat formalności |
28.03.2012 23:00
|
4790
|
Czy zuchy są skazane na specjalność fabularną, czy mają szansę na prawdziwą przygodę? |
01.08.2007 19:50
|
3004
|
Czy wodniackie gromady zuchowe w ogóle mają rację bytu? |
01.07.2007 19:30
|
3179
|
Kim jest retman? Kim jest sztorman? |
30.06.2007 19:20
|
9555
|
Jak powinien działać system wacht (zastępów) na obozie drużyny? |
01.03.2007 20:00
|
3226
|
Czy harcerska drużyna wodna to to samo, co żeglarska? |
01.03.2007 19:40
|
2966
|
Jak się reklamują drużyny wodne? Co napisać na stronie drużyny? |
01.03.2007 19:10
|
2823
|
Czym się różnią harcerskie drużyny specjalnosciowe od innych klubów i stowarzyszeń? |
01.03.2007 18:30
|
3319
|
Po co nam miano drużyny specjalnościowej? |
01.03.2007 11:10
|
2801
|
Komentarze są własnością ich autorów. Twórcy serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za ich treść.
|