Tagi
armada chorągiew CWM CWM ZHP w Gdyni drużyna drużyny festiwal Gdynia harcerze instruktorzy jacht jachty Jamboree kadry KHDWiŻ konferencja kurs kursy morze mundury muzyka narada patenty pilot polesie prawo projekt PZŻ regaty rejs rejsy rozporządzenie s/y ZAWISZA CZARNY s/y ZJAWA skauci specjalności sport spotkanie stopnie szantowiązałka szanty szkolenie Teliga warsztaty wodniacy wyprawa zhp zlot łódź żeglarstwo

Zaproszenie na sejmik wodniacki

8.11.2012, 12:20:00 (1597 odsłon) Więcej wpisów tego autora
Komunikaty

Druh kierownik - phm. Maciej Palka przesłał naszej redakcji prośbę o zamieszczenie zaproszenia na... sejmik wodniacki, który ma się odbyć w Warszawie w siedzibie GK ZHP 8 grudnia od godz. 10 do ostatniego gościa.



Materiał źródowy dostępny jest poniżej w załączniku do artykułu.

Ocena: 0.00 (Głosów: 0) | Oceń ten tekst |
Załączone pliki:
Tagi: wodniacy   sejmik  
Komentarze są własnością ich autorów. Twórcy serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za ich treść.

Autor Wątek
panwac
Wysłano: 08.11.2012, 19:33  Uaktualniono: 08.11.2012, 19:33
Webmaster
Dołączył: 01.09.2003
Skąd: Łódź
Liczba wpisów: 849
 Odp.: Zaproszenie na sejmik wodniacki
Miałem zamiar nie komentować tego tekstu, jednak wstępna lektura jego treści wywołała u mnie prawdziwe zdumienie. Będąc organizatorem (w imieniu Kierownictwa Harcerskich Drużyn Wodnych i Żeglarskich, w którego skład wchodziłem) konferencji wodnej z 2010 roku pamiętam doskonale zarówno materiał przyjęty wtedy uchwałą konferencji (Organizacja Wychowania Wodnego i Morskiego w ZHP), jak i ówczesne wybory składu zespołu kadencji 2010-2012. Dlatego nie mogę uwierzyć, że człowiek, który zimą tego roku zablokował zwołanie sejmiku wodnego oraz zgłosił naczelnictwu swoją kandydaturę na szefa KHDWiŻ ma śmiałość twierdzić, że jego kadencja będzie trwać jeszcze kolejne lata...

Tupet pewnych osób nie zna granic...

hm. Piotr Nowacki kpt.j.

Autor Wątek
Alek
Wysłano: 09.11.2012, 7:01  Uaktualniono: 09.11.2012, 7:01
Cicha woda
Dołączył: 13.09.2003
Skąd: Katowice
Liczba wpisów: 34
 Odp.: Zaproszenie na sejmik wodniacki
Piotrze, nie widzę w tekście zapowiedzi że moja kadencja będzie trwała dłużej..... Wręcz przeciwnie od początku roku była mowa ze pełnię funkcje przejściowo do czasu sejmiku w normalnym terminie

Autor Wątek
panwac
Wysłano: 09.11.2012, 13:32  Uaktualniono: 09.11.2012, 13:32
Webmaster
Dołączył: 01.09.2003
Skąd: Łódź
Liczba wpisów: 849
 Odp.: Zaproszenie na sejmik wodniacki
Macieju,
W tekście swoim zwyczajem wciskasz ludziom kit (pisząc, że to połowa kadencji) - takie działanie na świadomość czytelników "jedynie słusznymi prawdami".

A co do reszty, tego przejściowego pełnienia funkcji itp. - na szczęście ludzie mają dobrą pamięć, na szczęście sporo rozmów odbywało się przy świadkach, na szczęście jest też Twoja płomienna deklaracja na papierze, w której liczba frazesów dorównuje odezwom z okresu Gierka...

Autor Wątek
Alek
Wysłano: 09.11.2012, 14:09  Uaktualniono: 09.11.2012, 14:09
Cicha woda
Dołączył: 13.09.2003
Skąd: Katowice
Liczba wpisów: 34
 Odp.: Zaproszenie na sejmik wodniacki
co do kadencji to jak wiesz w ZHP nie ma formalnych instrukcji co do kadencyjności (uchwała GK lub RN)zatem można posiłkowo stosować zapisy z sejmiku (wówczas faktycznie mówiliśmy o dwóch latach) lub dokumenty wyższej rangi tj. statutu ZHP który przewiduje czteroletnie kadencje. Tak czy inaczej jest to kwestia poza pragmatyką bo i tak w grudniu na pewno sejmik stanie przed sytuacją braku kierownika i ew. wyborów nowego. Z resztą wiesz że nie jestem specem od kadencji - na Śląsku w specjalności wodnej nie ma kadencyjności ani sejmików ani wyborów :).

Co do moich deklaracji - pamiętam jakie były. Tak już jest że oficjalne komunikaty w takich sytuacjach przybierają właśnie taką formułę. Co do wypowiedzi a'la towarzysz Edward - poniekąd masz rację. Faktycznie wielokrotnie różnym osobom kierowałem pytanie "To jak - pomożecie?".... tylko odpowiedź była inna. Dlatego też Gierek miał całą dekadę nim odszedł :).

Autor Wątek
panwac
Wysłano: 10.11.2012, 3:12  Uaktualniono: 10.11.2012, 3:12
Webmaster
Dołączył: 01.09.2003
Skąd: Łódź
Liczba wpisów: 849
 Odp.: Zaproszenie na sejmik wodniacki
Bardzo łatwo przychodzi Ci operowanie słowami (chyba tylko to umiesz) - jak Ci pasuje, powołujesz się na "wolę społeczności wodniackiej" (np. że zostałeś wybrany z "woli ludu"), a jak nie..., to że nie ma regulacji itp....

Prawda jest taka, że powołano Cię do zespołu do wykonania konkretnej pracy na określony czas. To harcerze z 12 chorągwi tak zadecydowali dając Ci mandat zaufania, a Ty go wtedy przyjąłeś. Przyjąłeś także w głosowaniu dokument, określający z woli tych samych harcerzy zasady pracy naszej specjalności - jej "organizację" (głosowałeś na ten dokument - to jest zarejestrowane), w którym określone zostało, ile czasu trwa kadencja centralnego inspektoratu wodniackiego. Może więc może choć raz przestań "ściemniać" i choćby spróbuj być mężczyzną. trzymając się faktów - faceta poznaje się nie po tym jak zaczyna, ale jak kończy - szczególnie wtedy, gdy z nim się kończy.

Autor Wątek
Alek
Wysłano: 10.11.2012, 7:58  Uaktualniono: 10.11.2012, 7:58
Cicha woda
Dołączył: 13.09.2003
Skąd: Katowice
Liczba wpisów: 34
 Odp.: Zaproszenie na sejmik wodniacki
Ale Piotrze jak wiesz projekty przygotowane i zaakceptowane przez sejmik nie weszły ostatecznie w życie. Poza tym jakie ma znaczenie moja ocena która kadencja jest wiążąca ? Zgodnie z dokumentami i założeniami poprzedniego sejmiku organizuje po dwóch latach kolejny sejmik więc chyba wszystko się zgadza?

Autor Wątek
panwac
Wysłano: 03.12.2012, 11:15  Uaktualniono: 03.12.2012, 11:15
Webmaster
Dołączył: 01.09.2003
Skąd: Łódź
Liczba wpisów: 849
 Odp.: Zaproszenie na sejmik wodniacki
Cytat:
Alek napisał:
Ale Piotrze jak wiesz projekty przygotowane i zaakceptowane przez sejmik nie weszły ostatecznie w życie.

Macieju, czasem nie umiem ogarnąć zdumienia.

Żeby coś takiego napisał człowiek, który dołożył starań, aby żadne z tych ustaleń nie weszły w życie. Nawet kryteria dla specjalności wodnej (dokument najbliższy podpisaniu) zablokowałeś w marcu osobiście domagając się od WS GK ZHP usunięcia projektu z ich strony pod pozorem chęci przesłania uwag... których nie przesłałeś DO DZIŚ!

Cytat:
Alek napisał:
Co do wypowiedzi a'la towarzysz Edward - poniekąd masz rację. Faktycznie wielokrotnie różnym osobom kierowałem pytanie "To jak - pomożecie?".... tylko odpowiedź była inna.


Nie wiem, czego się spodziewałeś, skoro odezwy były na pokaz, dla picu, a na priv o współpracy nie było mowy.
Mam już szczerze dość tego udawania zaangażowania w sprawy wodne i pustej retoryki, dlatego pomijam, co mi wtedy mówiłeś przez telefon - osoby będące przy tym (błogosławię głośnomówiące zestawy) długo nie mogły dojść do siebie, gdy do nich dotarło, że z pozoru taki miły i dobrze prezentujący się człowiek może być tak...

Autor Wątek
wpalczewski
Wysłano: 08.11.2012, 21:28  Uaktualniono: 08.11.2012, 21:28
Szara myszka
Dołączył: 30.03.2010
Skąd: Łódź
Liczba wpisów: 6
 Odp.: Zaproszenie na sejmik wodniacki
Rozczuliły mnie i przywołały uśmiech na mej twarzy pozostawione komentarze w dokumencie :D