|
Nowa funkcja, czy tylko zmiana nazw? | Temat: Nowa funkcja, czy tylko zmiana nazw? przez panwac dnia 11.09.2010, 21:46:49
11.09.2010 o godzinie 19:54 w serwisie ZHP pojawił się anons, który... lekko mnie zdumiał (treść poniżej). Szczególnie użyte w nim nazewnictwo. Rozumiem, że poruszanie się na rynku pracy wymaga stosowania pojęć powszechnie znanych i będących w użyciu, jednak w przypadku TEGO podmiotu (jak w anonsie zaznaczono - jednego z najstarszych w kraju w swojej grupie) wykształciły się i utrwaliły w świadomości społecznej nazwy funkcji-stanowisk, odpowiednie dla profilu działań organizacji, które nie kolidują ani z zakresem podanych w ogłoszeniu obowiązków, ani też oczekiwań wobec kandydatów.
Zastanawiam się zatem, co spowodowało taką, a nie inną treść. Czyżby kompleks niższości wobec innych podmiotów istniejących "na rynku"? A może chęć "unowocześnienia" firmy - wtedy powinno to się konsekwentnie wiązać ze zmianą innych używanych w ZHP terminów... kierowników już mamy, czas może wprowadzić dyrektorów, konsultantów, wychowawców... i może nieco bardziej "trendy" supervisor'ów oraz innych temu podobnych.
Treść ogłoszenia: Cytat:Asystent/-ka Prezesa Zarządu poszukiwana
Jedna z najstarszych i największych organizacji pozarządowych prowadząca różnorodne projekty i przedsięwzięcia programowe w kraju i zagranicą – Związek Harcerstwa Polskiego – poszukuje obecnie doświadczonych osób na stanowisko:
Asystent/-ka Prezesa Zarządu Lokalizacja: Warszawa AP/09/2010 Zadania: • organizacja i bieżąca obsługa sekretariatu Prezesa; • przygotowywanie pism, raportów, prezentacji, • koordynowanie obiegu informacji i dokumentów pomiędzy członkami zarządu; • zarządzanie korespondencją oraz dokumentacją niektórych projektów; • przygotowywanie i obsługa spotkań biznesowych • planowanie kalendarza spotkań i zadań Prezesa Zarządu; • organizacja spotkań i wyjazdów Prezesa Zarządu, w tym wyjazdów zagranicznych; • organizacja spotkań zarządu • organizacja wizyt gości oficjalnych; • przygotowywanie i aktualizacja bazy kontaktów Prezesa; • inne zadania zlecone przez przełożonego. Wymagania: • wykształcenie wyższe lub w trakcie zaocznych studiów wyższych • doświadczenie na stanowisku Asystenta/-ki Prezesa/Zarządu • doświadczenie we współpracy z członkami zarządu i przedstawicielami urzędów centralnych (np. ministerstw) • dobra znajomość j. angielskiego; • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; • dojrzałość zawodowa, wysoka kultura osobista oraz profesjonalizm działania; • doskonała organizacja pracy w prowadzeniu wielu projektów jednocześnie; • odporność na stres Oferujemy: • Ciekawą pracę w znanej organizacji w centrum Warszawy; • Udział w wielu interdyscyplinarnych projektach z wielu branż • Stabilne zatrudnienie • Możliwość rozwoju zawodowego • Pracę w młodym niezwykle zmotywowanym zespole Prosimy przesyłać aplikacje (cv ze zdjęciem oraz list motywacyjny) z zaznaczonym w tytule maila numerem referencyjnym na adres: rekrutacja@zhp.pl
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133, poz. 883)”.
|
|